1.   DESPESES DE LLIURAMENT

  •  Les compres superiors a 100€ inclouen les despeses d'enviament en l'àmbit de tota la Península i Balears, únicament per a serveis de lliurament de dilluns a divendres.
  • Per a compres inferiors a 100€ les despeses d'enviament no estan incloses en el preu de l'article i el client els ha d’assumir; s'especifiquen en el procés de compra consulteu les tarifes d'enviament).

Ens reservem el dret de modificar/adaptar els nostres preus  en qualsevol moment, comprometent-nos a aplicar la tarifa indicada en Extrem-Isard en el moment de la realització de la seva comanda.

Enviaments a:ImportLliuraments en:
Barcelona Província6€24h (fins les 19h.)
Nacional7€24h (fins les 19h.)
Baleares Aeri9€24 - 48h
AndorraConsulta más abajo24 - 48h
CanàriesConsultar más abajode 3 a 5 dies.
Europa Zona 120€de 3 a 5 dies.
Europa Zona 230€de 4 a 5 dies.
Amèrica del Nord35€de 5 a 7 dies.
Amèrica del Sur47€de 5 a 7 dies.

LLIURAMENTS EN DISSABTE: servei especial de 9 a 12h. (Únicament Nacional Peninsular)
  • Comandes superiors a 100€: càrrec del servei 6€.
  • Comandes inferiors a 100€: càrrec del servei 12€.

Per concretar lliuraments del transport en dissabte i altres lliuraments especials, contactar shop@extrem-isard.es.

ANDORRA.

Els articles enviats a Andorra estaran exempts d'IVA, Al valor del producte caldrà afegir les despeses del transport 7€ + les despeses dels despatxos DUA 27€. En cas que hi hagués taxes d'entrada a Andorra, aquestes seran a càrrec del comprador.

CANÀRIES.

Els articles enviats a Canàries estaran exempts d'IV, al valor del producte caldrà afegir les despeses del transport, 18€  + les possibles despeses dels despatxos DUA, depenent del valor de la mercaderia enviada, serien (16€). Les possibles taxes, Cabildos d'entrada, seran a càrrec del comprador.

ZONES EUROPA:


ZONA 1: ALEMANYA, ÀUSTRIA, BÈLGICA, DINAMARCA, FRANÇA, HOLANDA, ITÀLIA , LUXEMBURG, POLÒNIA, REPÚBLICA CHECA, REGNE UNIT I SUISSA.

ZONA 2: BULGÀRIA, ESLOVÈNIA, ESTÒNIA, FINLÀNDIA, GRÈCIA, IRLANDA, HONGRIA, LETÒNIA, LITUÀNIA, NORUEGA,  REPÚBLICA ESLOVACA, ROMANIA I SUÈCIA.

AMÉRICA DEL NORTE: ESTATS UNITS I CANADÀ.

AMÉRICA DEL SUR:  ARGENTINA, BOLÍVIA , BRASIL, XILE, COLÒMBIA, COSTA RICA, EQUADOR,  EL SALVADOR,  GUATEMALA,  PANAMÀ, PARAGUAI, PERÚ , PUERTO RICO, REPÚBLICA DOMINICANA, URUGUAI , VENEÇUELA, HONDURES, MÈXIC, NICARAGUA

2.   TEMPS DE LLIURAMENT I TRÀNSIT

Una vegada disposem de l’avís o conformitat del pagament, els terminis de lliurament seran de 24 h, amb possibilitat de lliurament fins a les 7 de la tarda, sempre que la compra hagi entrat en el sistema abans de les 15h, de dilluns a dijous.

Per a comandes entrades fins a les 15h. dels divendres, en servei normal,  l'enviament  arribarà els dilluns.

En cas que la comanda entri després de l’hora indicada (15h.), el termini començarà a comptar des del dia hàbil següent.

Per norma, no es fan  lliuraments en dissabtes, tret que aquest servei estigui  indicat explícitament en la compra. (Lliurament en dissabte de 9 a 12h), sent aquesta tarifa més elevada (veure lliuraments en dissabtes).

La comanda serà enviada mitjançant MRW a l'adreça de lliurament que hs’hagi indicat en el moment de realitzar la compra.

Per a una millor gestió de la seva compra, MRW li enviarà un SMS, perquè sàpiga que la seva comanda està en trànsit i la seva acció de lliurament sigui més efectiva.

És important tenir en compte que durant les festes Nadalenques pot ser que els lliuraments s'efectuïn entre 24, 48 o 72h, a causa del volum considerable de paqueteria que sol haver-hi en aquestes dates assenyalades.

A Extrem-Isard fem tot el possible per respectar els terminis de lliurament citats a la pàgina, no obstant això, Extrem-Isard no es fa responsable de les conseqüències degudes a un retard en l'enviament o a una pèrdua del paquet per part de persones alienes al contracte de transport, per vostè mateix o per raons o causes imprevisibles o insalvables d'una força major.

Li aconsellem que, en rebre el seu paquet, verifiqui que tot està conforme amb la seva comanda i en perfecte estat. Si no estigués d'acord amb els articles lliurats, comuniqui la seva reclamació i incidència  a, shop@extrem-isard.es.

3.   GARANTIES Y SERVEI POST VENTA

Tot article venut a la nostra pàgina Web es beneficia de:

  • La garantia legal de conformitat.
  • La garantia del fabricant.

La vida útil de guants i manyoples no es pot determinar a causa de les múltiples variables de contacte que realitza la nostra extremitat i que poden afectar directament la seva longevitat; per això, la garantia no cobreix possibles deterioraments causats per:

  • Desgast normal per ús;
  • Un ús i/o cura inadequada o accident.
  • El deteriorament progressiu  produït pel contacte amb materials molt abrasius, tallants, o agressius, tal com foc, còdols afilats, cordes, etc.
  • Decoloració causada per rajos UV

En cas que es produeixi alguna anomalia, per determinar si la fallada està coberta per la garantia, per una qüestió higiènica, el guant o manyopla haurà de netejar-se abans de l'enviament per a la seva anàlisi a Extrem-Isard.

Si els guants o manyoples no han estat netejats abans del seu enviament a Extrem-Isard, aquests seran retornats immediatament al propietari.

Amb  la devolució haurà d'acompanyar-se una còpia o referència de la comanda de la compra a la Web i una nota amb una descripció del desperfecte i les dades de contacte del propietari per a la nova recepció.

Després d'un examen realitzat a fàbrica, i en el cas que el desperfecte en l'article estigui cobert per la garantia, Extrem-Isard podrà reparar-lo o bé reemplaçar-lo sense càrrec en el cas que la seva reparació resulti impossible.

En el cas que el desperfecte no estigui cobert per la garantia i sigui possible la seva reparació, aquesta anirà a càrrec del consumidor, mitjançant estudi de pressupost i amb previ consentiment per part del consumidor.

L'enviament de la devolució és a càrrec del consumidor. No s'acceptaran paquets que arribin a ports deguts. Les despeses de nova tramesa d’enviament al consumidor seran a càrrec de Extrem-Isard.
Per enviar qualsevol article amb motiu de garantia, haurà de comunicar-se prèviament al correu electrònic shop@extrem-isard.es

Enviar a la següent adreça:

Guant-Tècnic S.L (Extrem-Isard).
Marina 33-35, 2º 08390 MONTGAT (Barcelona).

4.   CANVIS DE TALLA / ARTICLE

Si necessites canviar l'article comprat a la tenda online pots fer-ho en els 30 dies següents a la compra. Aquest servei és d'àmbit Nacional Peninsular i per motius d'error en el lliurament o canvi de talla.

El envío del cambio de artículo corre a cargo del consumidor. No s'acceptaran paquets que arribin a ports deguts, només s'acceptaran canvis de productes en el seu estat original, és a dir, amb el seu embalatge, amb els seus accessoris, etiquetes i manuals d'instruccions. És imprescindible i indispensable que l'article sigui retornat en les mateixes condicions que es va lliurar i no s'acceptaran productes que hagin estat utilitzats o faltin elements.

Una vegada s'hagi verificat en el departament l'estat de l'article retornat, es procedirà al canvi o substitució del mateix segons petició del client.

Per enviar qualsevol article per motiu canvi de talla/article, haurà de comunicar-se prèviament per correu electrònic a shop@extrem-isard.es

Per comunicar una devolució té 2 opcions:

1. Per correu electrònic a shop@extrem-isard.es, indicant el número de comanda de compra i el nom. Cal indicar també si hi ha alguna variació en les dades de la comanda per efectuar l'enviament.

2. A través del formulari de la tenda online. Primer inicia sessió amb el teu compte d'usuari, i després prem l'enllaç CONTACTAR. En el formulari de contacte, selecciona Efectuar canvi, i a Referència de comanda, selecciona la comanda que vols canviar. En el camp Missatge, indica'ns els motius del canvi. Finalment prem a ENVIAR.


Extrem-Isard assumirà les despeses del transport de tornada al consumidor amb els serveis habituals.

Per enviar l'article de canvi, faci-ho a la següent adreça:

Guant-Tècnic S.L (Extrem-Isard).
Marina 33-35, 2º 08390 MONTGAT (Barcelona).

En el cas d'insistir en l'abonament del valor de l'article, tingui en compte que aniran al seu càrrec les despeses produïdes i no recuperables del primer enviament (transport i comissions bancàries, si les hi hagués) i les despeses que es derivin en el procediment d'abonament.


Comparar 0

No products

To be determined Shipping
0,00 € Total

Check out